Precisallt 3



För det första, körde bil idag till APU:n och det var skitballt. Eller inte, snorhalt överallt och smockfull morgontrafik. Imorgon blir det nog bussen, delvis för att bilen har snart slut på bensin och jag vill inte slösa pengar så tycker mamma kan göra det.

Idag har jag fortsatt med mitt lilla projekt, rotat igenom deras bildbank som inte innehöll allt för mycket. Skissat fram förslag på dom olika brochyrerna jag ska göra, ska göra en som representerar hela deras firma som dom kan ge till kunderna och en som är mer "nichad" mot deras annonsskärm(Ja, den 15kvm stora skärmen på stan). För övrigt var vi ute och käkade lunch idag, vart en aning förvånad då dom föreslog Lilla men varför inte. Kan ju vara kul att äta där som gäst som lite omväxling.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: