Precisallt 2


Jag har alltid tyckt att det varit ett överdrivet överflöd utav matlådor i våra affärer varje gång man är och handlar, en hel kyllåda med bara massa micro mat? Nu förstår jag varför dock, det är ett billigare alternativ än att äta ute varje dag man jobbar. Att förbereda matlåda varje kväll innan är sjukt tråkigt tycker jag, kanske om man var japan och gjorde "obentos" så hade det varit roligare men jag vill inte lägga ner 2h på något jag slaffsar i mig under 10min på lunchrasten.

Idag har jag research:at ögonen ur mig och hittat en hel del snygga grejer, tog en sväng ner på stan och hämtade hem lite olika broschyrer jag kunde få tag på. Har varit en mycket givade dag med DNS-möten och nästan lärt mig jonglera med tre bollar. Ska fan lyckas ikväll innan jag somnar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: