Precisallt 12

Japanese Ronald MCDonald goes insane..

Onsdag, älskar hur jag efter varje dag skjuter på min deadline. På fredag gäller det iaf, då är det presentation och hela rubbet som gäller. Är faktiskt lite smånervös just nu, även om jag lärt känna killarna under dessa veckor så är det alltid pinsamt/läskigt att stå "längst fram" och presentera.

Idag bestämde jag mig för att jag har pillat klart på den "stora" broschyren och den lilla är alldeles strax klar, inte för att något någonsin blir klart utan allting kan alltid förbättras men dom är tillräckligt för att vara nöjd över.

Älskar att ha förmiddagsfika och eftermiddagsfika, hur bra kan det inte vara om man får fika 2 ggr på en dag? Jag har totalt hoppat över frukost dessa veckor och ätit gott på förmiddagsfikat, har även börjat förstå deras rutiner av "fail compilations" som måste ses minst 2 ggr om dagen det med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: