Precisallt 11



(Den "stora" broschyren)



(Den "lilla"broschyren)                                         (Insidan 1)


(Baksidan)

- Ehm Ida, borde inte du jobba nu? Jo.. men men. Aa, strax. Från att känna att man har överflödigt med tid till att känna att nu måste man verkligen jobba livet ur sig, det är mycket som kan ändras på bara några dagar. Gissar på att jag hade en hel del mer slapptaskdagar än jag trodde så får ta igen det på egen tid nu. Håller på att finputsar på dom båda broschyrerna.

Den "stora" broschyren behöver jag nog bara ändra upplägget utav text på och försöka få in lite färg.
Den "lilla" broschyren behöver jag göra om en hel sida med ett nytt collage varav jag inte ens har kommit på en idé till.

Jag har tre dagar och då ska jag hinna klart med detta, utan problem faktiskt. Har inga aktiviteter efter jobbtid som jag kan skylla ifrån mig på just nu för denna veckan är jag fritids-aktivitetsfri.
Postat av: Anonym

"Allt är möjligt" borde göras lite större och annorlunda så det inte bara ser ut som en av rubrikerna som saknar text :)

2010-11-24 | 08:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: