Mhhyess shoesss


(399:- din sko)

Har varit ännu en produktiv dag i Idas liv, klev ner på stan med stormsteg och bestämde mig för att hitta ett par skor som jag kan ha nu i vinter. Mor min förstår inte hur jag kan slita sönder klacken på vinterskorna efter bara 1 månad, det gör inte jag heller. Dock när det skiljer sig 1cm på skorna och det är spikar som börjar komma fram ur ena skon är det dags att hitta ett par nya.

Var precis likadant förr förra året då jag skulle hitta skor, köpte ett par lite dyrare men snygga. klacken försvann på en gång under båda skorna och fick klacka om dom inför nästa vinter. Nu så är dom slängda för dom var så utslitna, förstår inte hur mamma kan bevara hennes skor som om dom vore nyköpta efter 5år. Jag är helt hopplös och detta år köpte jag ett par skitfula billiga vinterskor bara för att få det överstökat, dom kommer ändå gå sönder lagomt till Januari förmodligen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: