Hur kul som helst



Tisdag:

Miki kom på kvällen och vi fick traska hem i det tråkiga regnet

Onsdag:

Ner på stan, köpte en tunika och lite annat snyggt. (Bilder kommer senare) mycket god middag med ett glas vin och sedan kollade vi på Knight and day och Letters to Juliett.

Torsdag:
Var vi i Valbo och shoppade problemet var att jag är på ett strängt shoppingförbud så köpte inget när jag var i Valbo. Dock när vi kom tillbaka till Gävle tog jag och Miki en sväng ner på stan och jag var tvungen att köpa en halsduk, lite ringar och smink. Satt oss på Waynes med en stor chailatte och spelade spel på mobilen, kändes coolt. Skjutsade runt Alex en massor och så avrundade vi kvällen med The last song och Remember me. Miki satt och grät som ett barn lär jag tillägga.

Fredag:
Idag blir det att städa undan den enorma röran inne på mitt rum, ska sedan tvätta kläder och i natt ska jag jobba. Yesyes, chefen undrade om jag vill jobba natt på hennes andra ställe så jag tänkte att jag kunde testa iaf för jag är i ett desperat behov utav pengar eftersom jag ska till HK.
Postat av: littlegirlfromsweden

Oooh, vacker blogg :D

2010-11-06 | 14:57:09
URL: http://limeskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: