Händelserik dag

Drar den korta varianten av vad som har hänt för jag är halvt handikappad just nu och en förjävligt massa med trött. Hur som helst händer det tydligen mycket även när jag jobbar, vart jag än går så skapar jag alltid nya problem för mig själv. Idag kraschade jag tiotals med tallrikar i golvet när jag skulle bära ut disken, hade blöta händer och allting bara halkade iväg. Ska bara tillägga att jag nästan aldrig har tappat glas, porslin, muggar etc. så detta var en ypperligt ovanlig händelse.

Har nå seriösa problem med mina handleder just nu och det gör ont att bara vända händerna i luften, kan inte ens öppna dörrar så använder fötterna till att sparka upp dörrar och nej det är inte så coolt som det låter för jag bara fäller krokben på mig själv.

Ska sova nu och hoppas på en händelserik dag imorgon på PAM, lovade mig själv att bli klar med brochyren imorgon. Vi får väl se om jag lyckas.
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Problem med handlederna?

... Sluta runka!

:)

2010-11-17 | 00:54:42
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: