FAAAAAAAAAN SHI REN!

Nu är det ett långt klago-inlägg från min sida så sluta läs nu om du inte orkar med en massa negativt om varför livet suger just nu.

* Varför i hela världen ska alla prata med mig när jag har stängt in mig på mitt rum, dom kommer en efter en på ett led och stör mig på varsitt sätt. Det finns fan ingen begränsning på hur många olika sätt du kan störa en människa som är less på omgivningen.

* Vi ska tydligen flytta?! Whuuuuut, ja vi flyttade för typ 3 månader sen och ingen av dom andra i familjen verkar trivas så nu ska vi flytta, igen..

* Min lillebror har inget bättre för sig än att ligga på mitt golv och spela död.

* Jag måste duscha för jag luktar äckligt mycket mat och olja.

* Jag är så trött och lat att jag är glad att man andas automatiskt, annars hade jag inte orkat det ens en gång.

Nu ska jag duscha och sen dö tills imorgon då jag börjar 13.00, fast ska på dejt med Natta 12.30 så hon rövar bort delar av min sovmorgon din djävul!
Postat av: brorsan

men bytt plats med mig ge mig rummet ska vi se om du klagar ditt jävla sär!!

2010-11-28 | 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: