Slitsamt

Yeay, har äntligen slutat för idag! Hemma och ska lägga mig i ett varmt bad strax. Mycket på gång nu sista veckorna innan sommarlovet en hel del planerat med. Skolavslutning den 11 juli så klart, sen redan den 13:e far jag till Västerås och ska jobba där fram till augusti. Blir mycket pengar denna sommaren med, men det ska bli skönt att jobba på att nytt ställe sen så är utsikten där typ det bästa som finns (Ska ta kort någon dag och visa när jag är där nere)

Så hade jag planerat att resten av augusti går åt till att semstra. Dvs. att jag tar tummen ur röven och åker utomlands på riktigt, på semster! Så just nu står Vietnamn med Miki eller New york med Tove som tygnst och väger, tänk tänk om jag skulle hinna med båda.. Näe, något måste jag ju spara till nästa år I guess.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: