Personal taste



Namn: Personal taste
Längd: 16ep
Språk: Koreanska
Värda skådespelare: Lee min ho <3
Raiting: 8/10

Verkligen en bra drama, koreansk så kan inte förvänta mig så mycket annat. Samma kille som har huvudrollen i "Boys over flowers" är helt såld på Lee min ho, han är grym på allt han gör. Personal taste är verkligen byggd på en riktig rolig grund idé men mot slutet så blev det alldels för kliché.

Det handlar om Jin Ho som ska flytta in i ett hus där Kae In bor och hyr ut ett rum, enda problemet är att hon inte riktigt är bekväm runt killar så Jin Ho låtsas att han är bög för att få in en fot i huset. Hur roligt som helst, satt och skratta tills jag fick magkramp dom 8 första episoderna sen så kom point of no return och efter det förstår man ganska mycket vad som händer fram tills turning point #2 då allt efter det löser sig och blir bra igen.

Verkligen en sevärd drama, fast det säger jag nästan om alla. Kan bero på att jag ser bara klart dom jag tycker är bra. Nu är det ps man och calling big star som gäller, najs att båda är på (taiwanesiska) mandarin och jag kör äntligen helt utan subs med HQ!
Postat av: charlie

det nsäger du? :D haha

2010-05-27 | 20:48:40
URL: http://Redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: