MILLA FÖRLÅT!

MILLA FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
Jag har haft de mest djävulska mardrömmarna i mitt liv tror jag, allt är datorns fel. Bara för jag inte kan spendera min fritid på nå sätt så går jag och lägger mig extra tidigt vilket inte har varit bra för mina drömmar.

Första hemska drömmen var att vi tjejer i klassen kastaste runt något, typ en boll sen så när jag skulle passa Milla (som är grym på fotboll om man jämför med oss andra) Så hörde hon inte när jag ropade och bollen blev till en tugn järntärning typ som flög rätt in i huvudet på stackars Milla. Alltså lagomt med panik jag fick och skulle hämta en ispåse till Milla som sedan låg avsvimmad i en soffa med blod över hela huvudet. FÖRLÅT

Andra hemska dörmmen var mer äcklig än hemsk. Drömde om min bror och en "kille" som låg nakna och myste med varandra, problemet var att killen täckte hela stackars lilla Alex. Han hade brunt axellångt lockigt hår, manbobs till golvet och hårig på bringan. Mums! Jag vet att jag har sagt att det är okej för Alex om han är bög, att jag inte har något emot det men snälla skaffa dig en kille som man kan se benen på åtminstonde..

Btw, min batteriladdare är back och jag får tillbaka min telefon på hemförsäkringen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: