Fuckin' upptagen 24/7

Hur är livet utan dator? Hur är livet utan mobil? Har man något liv utan dator och mobil?! Mjoo då man lever fortfarnde iaf men det är inte lätt. Fick inte dra till ut i helgen som ett fint straff på att min mobil blev stulen, ofta jag ska få straff för min mobil blev stulen? Var inte direkt så jag önskade det!

Fredagen efter skolan försökte jag rymma hemifrån men mamma kom precis hem när jag skulle kliva ut genom dörren. Satt hemma och rullade tummar i några timmar, somnade i vardagsrummet vid 20:00 i brist på saker att göra. Blev tydligen buren in i rummet runt 23:00 fast finns ju ingen chans till att jag märkte det, sov ju trots allt. Drömde dock om en barbröstad man som bar mig, visade sig på morgonen att det bara var min lillebror.. snacka om besvikelse..

Lördagen vaknade jag 10:30, fatta länge jag har sovit utan att vakna! Verkligen behövt det verkar det som, dock så inser jag att jag är 30min försenad till dommarkursen och får bråttom. Dommarkurs fram till 18:00, behöver inte kommentera hur många gånger jag höll på att somna men det var inte direkt det mest intressant som jag har gjort.

Söndag, jobba vad annars? Slita som ett djur för en minimal lön, suger att vara under 18 i alla lägen just nu.

Tagga måndagen, ska vakna runt 9:00 fast jag börjar 13:00, varför? Ska till skolan och hämta den jävla batteriladdaren för jag ska inte till skolan på ett par dagar. Ska till polisen och hämta en kopia av anmälan på mobilen och blablabla.. Ska ha en körlektion kl 11:50 och eftersom jag är så smart ska jag be dom släppa av mig vid högskolan så jag slipper gå mer än nödvändigt. Efter en svettig gympa ska man så klart hem och duscha lite innan jobbet, wihoo..

Tisdag - Sthlm med skolan
Onsdag - Skola 8:45 - 17:00 sen så är det hasta la vista!
Jag drar till västerås kl19:00 och kommer hem på lördag nån gång.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: