Ying ya 3 + 1!



Namn: Ying ye 3 + 1
Episoder: 16
Värdaskådespelare: Ming dao
Raitings 7,5

Wow, Ida har sett klart två drama på en dag. Detta händer inte så ofta faktiskt men ibland så råkar det bli så bara. Denna var inte direkt trovärdig om jag ska jämföra med tidigare drama jag har sett, det var mycket som skulle hända 1/1000 men den var riktigt rolig och hade en massa humor och sånt gillar vi!

Nu är det dags för att att varva ner med drama ett tag, jag har hållit på och sträck kollat på serier sen i slutet av sommarlovet. På sista tiden blev det så illa att jag kollar inte en drama i taget ens utan jag kollar 3 olika dramor samtidigt, ska se klart Down with love och sen så måste jag fokusera på skolarbete har jag bestämt mig för!

Även om jag inte ligger illa till i något ämne finns det flera ämnen jag skulle kunna få bättre betyg i om jag ansträngde mig lite mera och eftersom jag vill plugga utomlands efter gymnasiet måste jag ha en bra grund att stå på så jag slipper plugga upp på komvux. Fast som sagt, det är inte över riktigt än hehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: