Yesstyle - A new way of style



Gash! Idag har det verkligen varit en massa plus- och minusdag

+
Jag har äntligen fått min kläder från Yesstyle och dom är snygga!
+ Jag har gjort lite läxor, alltid positivt
+ Jag har inte påbörjat någon ny drama ÄN
+ Jag hittade mina nycklar som inte var borttappade
+ Lagat hål i tanden

- Mina knän och armbågar är total förstörda från gympan
- Jag kunde knappt gå ordentligt på jobbet
- Filmanalysen är mycket jobbigare än jag trodde
- Jag letade i 1h efter mina nycklar som inte var borttappade
- Fick ont när tandläkaren lagade min tand
- Min benhinneinflamation börjar bli värre

Som sagt en hel del har jag hunnit med men nu är det dags för sängen, tänkte lägga mig tidigt ikväll som en trevlig omväxling. Problemet är att jag jämt är pigg på måndagskvällar och dygnar väldigt mycket på senaste tiden. Ska dränka mig lite med en kopp chaite och se om det hjälper i värsta fall så hittar jag en ny drama och dygnar.
Postat av: G2 / Gosia

inte en enda??

2010-03-30 | 14:12:14
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: