Vad jag gör


Alexandra Burke - Bad Boys

Sitter och försöker "skynda" mig igenom skoluppgifterna genom att sätta på bra musik! Blir enklare att få upp tempot och man blir lite gladare. Sitter och väntar på min mors magiska röst, vi ska iväg och handla så då har jag en anledning till att lämna datorn ett tag. Har försökt att inte börja med någon ny drama för jag måste koncentrera mig på skolan men det är bra svårt när man är så pass beroende som jag är.

Har hittat en asgrym sida för er som har problem med cosplay http://www.animecharactersdatabase.com jag letade som en tok men så slutade det upp med att jag kanske ska få låna kläder av Toves kompis. Jag vill inte lägga ut 1000kr på något jag använder en gång eftersom jag inte tänker vara någon extrem. Blir en kjol en skjorta och en kavaj, hårfärlängning med men sen så orkar jag inte anstränga mig så mycket mera.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: