Ta bort han

Drygt #1
- TA BORT HONOM! DET FINNS INTE PLATS,
Min bror ligger i min dubbelsäng och irriterar mig, han verkar inte förstå att min dubbelsäng bara rymmer en person och definitivt inte en uppmärksamhets krävande barnunge.

Drygt #2
- Ida, hjälp mig!
- Varför?
- För du är min syster
- Fram med dna bevis innan du påstår nå mera.
Jag har mina skäl till att inte tro på honom. Alldeles för starka skäl.

Drygt #3
- Ida, du sover inte tillräckligt
Orka, jag får skäll av min mor att jag inte sover tillräckligt och så pratade min chef(lilly) med mamma idag, hon tycker jag ser trött ut på jobbet. Värsta är ju att jag sover mycket på helgerna och om det är någon dag jag är pigg så är det söndagen då jag träffar lilly i någon timme innan vi stänger. Jag menar testa och se pigg ut själv efter att ha jobbat i 8h och bara sprungit omkring, har ett lysande exempel på min andra chef som är lillys man för övrigt. Han sitter ju och sover mitt i restaurangen när vi har ätit klart! Japp, han brukar vila i 5-10 min och somna helt efter att vi har ätit så om vi ska tala om vem som ser trött ut så är det inte jag.

Bara för det så ska jag stänga av datorn innan tolvslaget ikväll, vilket är om några minuter. Värsta är att jag inte kommer kunna somna och så kommer jag ligga och vända och vrida på mig i sängen fram till 02.00 nångång. Då kan dom iaf inte klaga på att det är datorns fel att jag inte kan somna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: