Slapptaskdag föralltid


(Mirrors edge - Faith Connors, jag kanske ska klippa lugg)

Aiiiigo! Finns det något vettigt med onsdagar eller? Dom är ju sega hela jävla tiden, finns inget att göra dom första 3h i Mutlimedia A för vi kör repetion på förra veckans lektion och jag är redan klar. Finns inget att göra dom andra 3h på Rörlig Bild A eftersom man får gå hem och göra filmanalysen DOCK så ska jag ha japanska kl17.00 så jag måste stanna kvar. Känns som om att denna dag är så sjukt ovärd! Skulle ha stannat i sängen och kollat drama tills japanskan började. Iaf så ska Tove med mig hem efter japanskan och vi ska busa lite med mitt hår, ska klippas! To be continue..

Kollar "Easy Fortune Happy Life" just nu, som om jag kommer lyckas hålla mig ifrån drama? Vet iaf vad jag ska göra fram till japanskan börjar..
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

http://www.markazits.com/diet/bmi.php



Här kan du räkna ut bmi, energibehov och sånt :)

2010-03-31 | 16:56:05
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: