Skola i mitt hjearta


(Min enda tröst är min drama och mitt tetris, vet inte hur jag skulle ta mig till utan er <3)


Tack alla rörlig bild A för att ni stannade kvar och hjälpte till igår!
Vi i rörlig bild A fick i uppdrag att filma och intervjua viktiga grejer under uf-mässan igår och det vart ett massa spring hela dagen. Satt knappt still och sprang från den ena montern till den andra. Inte nog med att man kom dit oförbered, skulle göra intervju frågor, intervjua alla vinnarna i dom olika ämnena så var vi bara TVÅ personer från rörlig bild A. Ni kan ju tänka er hur kul jag hade igår, började vid 12 och slutade efter 18. Filmade och intervjuade hela dagen, blev tokig för vi var över 1000 personer i en trång lokal och hur dålig luft som helst! Tur att man fick lite kompensation för det iaf annars så vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Vad som var lite roligt är att jag och Tove är definitivt dom kortaste filmarna i historien. Vi skulle filma alla händelserna vid sceen och då måste vi höjja kamerastället, problemet var att kameran hamnade ovanför våra huvuden och vi fick ta fram en stol för att kunna trycka på play osv. Måste sett oroligt dumt ut att ta fram en stol för att kunna hantera en kamera..

Nu måste jag fortsätta med ännu mera skolarbete och verkligen göra klart. Är inte lätt att vara multitasker-människa, jag ska vara flitig i skolan, vara judotränare, träna själv, jobba och fungera som hemmafru dvs att städa, tvätta kläder och laga mat. Hur får man tiden att räcka till?
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

DU DRICKER FEL MJÖÖÖÖLK :D Valios ska det vara!

2010-03-31 | 16:57:21
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: