shampoo i ögat!

Ville bara säga att det gör fortfarande ont att få shampoo i ögat även när man har växt upp. Testade idag när jag duschade för att se om det gjorde så ont som jag kom ihåg det när jag va liten och det var väl ganska dumt för ont gjorde det och mina linser verkade inte heller tycka om det.

Var på lunch med Olle, Natta och Milla idag. Satt på nian och åt pasta med kyckling i currysås, tror jag aldrig kommer lyckas sätta i mig en hel sån tallrik men bara för att jag åt så mycket vid lunch har jag inte kännt mig hungrig på hela dagen, det kommer nog smygandes på mig ikväll istället.

imorgon är min sista apu dag på kilometer, kommer sakna det faktiskt. Har blivit väldigt fäst vid alla, trots allt spenderat 3 veckor med dom. Något jag ser fram emot är att jag slipper oroa mig för lunchen, måste ha varit det jobbigaste i mitt liv att fixa lunch varje dag. Ätit mig less på subway nu kan jag ju lova, vill inte ha nå snabbmat längre jag vill ha hemlagad mat. Någon som kan bjuda mig på lunch imorgon?
Postat av: Nat The Twat

Hehe shampoo i ögat gör skitont :'D

Sv; Ja Ida, vi börjar bli nå så bedrövligt gamla :/ ... Tagga på pension !

2010-03-06 | 14:19:03
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: