Mycket som blivit gjort

Japanska läxa 24/3 (klar)
indesign häfte - typografi 25/3 (snartklar)
APU layout - mediekommunikation 2/4 (snartklar)
filmanalys - pay it forward 7/4 (hållerpå)
Elevledd lektion i judo 12/4 (snartklar)
NP - svenska b 13/4 muntligt (snartklar)
multimedia - spaceship (hållerpå)

Suttit och pluggat på riktigt bra idag känner jag. Har åtminstonde börjat med allting så det fattas bara final touch på det mesta sen så är det klart! Har totalt glömt bort tiden och inte rört mig från datorn sen jag kom hem från skolan. Dags att duscha nu känner jag, sen så ska kolla drama hehe. Erkänner, jag har fortfarande inte lagt ner mitt beroende men nu ligger det på en hälsosam nivå som är hanterlig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: