Men bra Ida!

Känner mig så otroligt stolt, oftast lär man sig av sina misstag jag har en ovana av att upprepa dom istället.. Berättade ju att jag fick tillbaka datorn i onsdags efter att den hade kraschat pga virus. Vad lyckas jag med på torsdags kväll då? Joo, jag klickar på en okänd länk en viss MIKI skickade till mig och "boom" så har jag virus på datorn igen. Kul, kul liv!

Inte nog med att första gången så försökte jag installera viruset jag fick av en viss EMILIA och sen så satt jag där och såg ut som ett frågetecken och fattade inte vad hon hade skickat så gör jag samma fel när miki skickar virus. Jag försöker installera skitet och fattar inte alls att det är virus, jag går fan it skola och jag har fortfarande inte fattat att man inte ska klicka på okända länkar..

Plus på kanten så har mitt virus skydd gått och dött tror jag, måste upp till Jocke och be han kolla datorn imorgon. Nu ska jag kolla drama och dö i min säng med varm nyponsoppa, tänkte bara berätta att jag kollar på 3 olika drama samtidigt och inte bara 1 i taget just nu. Mitt beroende börjar bli allvarligt..
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Men Ida stumpan, fråga någon innan du klickar på en länk okej? :)



(Tror fortfarande att detta är ett knep för att du vill ligga med Jocke!)

2010-03-16 | 00:16:13
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: EMILIA

ingen orsak ^^

2010-03-16 | 11:55:19
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: