DATORN HAR KRASCHAT!!

Min dator har kraschat, har inte orkat blogga på ett tag men jag får förmodligen tillbaka den senare idag. Kommer ändå inte hinna använda den för jag ska ha japanska till kl17 och sen så ska jag bli bjuden på middag, kan ju säga att dagarna som jag inte har haft datorn (lör-ons) har jag känt mig rejält handikappad utan datan och otroligt uttråkad.

Snodde Alex dator i 1h igår bara för att stilla mitt drama och tetris beroende, börjar bli riktigt illa det enda positiva med att min dator är död är att jag sover mycket mera. Finns absolut inget att göra på kvällarna om jag inte har min dator så jag går och lägger mig runt 22 tiden!! Tror jag inte ens la mig så tidigt när jag va 10 men nu ska det bli ändringar så fort jag får min dator.

I helgen blir det övernattningsläger på judon för småbarnen, sitter och taggar på det. Tänker noga ut med omsorg vad för snacks jag ska ha med mig och vilken dricka etc. Känner mig som barn på nytt och ska förberedda min matsäck.

Nu blir det multimedia utan dator. Wiho!!
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Smäll i dom en massa socker så får du inte sova :D BRAAA

2010-03-10 | 12:46:46
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: