Busy weekend

Har inte hunnit blogg på ett tag för jag varit så upptagen. Sitter och kollar på andras bloggar just nu och klagar på att dom är dåligt uppdaterade och märkte att jag själv inte har uppdaterat min blogg hehe.

Var med Tove och Alexander i helgen, kollade film och hade en riktigt fettohelg. Köpte lösgodis för 120kr, en massa snacks och så bakade vi egen pizza. Tror allting gick på 600kr något för 3 pers, 200kr av onyttigheter per skalle alltså. Känns som om att denna vecka kommer bli en svälta-ihjäl-mig vecka för att kompensera allt jag åt.

Just nu sitter jag på kilometer och grejar lite med apu saker från skolan, njuter av min sista veckan medan alla andra är på sportlov. Jag tog mitt v6 istället så jag får se fram emot påsklovet v14! Mycket att se fram emot? Näe förmodligen så kommer jag jobba då med.

Idag ska jag springa ner på stan efter apu:n och göra lite ärenden sen så ska jag jobba på lilla från 17 - 21. Kommer förmodligen sitta kvar på kvällen och göra ändringar i hemsidan med, älskar att min chef kan säga till i tid och att h*n vet vad en layout är.

EN LAYOUT ÄR INTE EN FÄRDIG HEMSIDA! :@
MEN ÄNDRAR DET MAN INTE TYCKER OM I LAYOUTEN INTE NÄR HEMSIDAN ÄR KLAR!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: