Bull fighting



Namn: Bull fighting
Längd: 17ep
Värdaskådespelare: Mike He, Hebe
Raitings: 7,5

Helt ok drama! Det var inga speciella händelser som skillde den åt så det var lite synd. Första draman med Hebe som jag ser, hon var mycket bättre än jag trodde för det första och för det andra så hade hon en helt annan personlighet än den jag trodde om henne innan jag såg draman. Hon verkade som värsta mogna kvinnan när jag bara hade hört henne sjunga och sen när man ser henne skådespela tror man hon är en helt annan person jämfört med när hon sjunger.

Väldigt gulliga scener hade dom, satt och rös för det var så bra skådespeleri. "Your heart won´t beat again, your sweat will lack warmth, your food won´t have a taste. Until the day you die you will regret it" Fast Mike är jämt grym på att skådespela, har aldrig blivit besviken på honom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: