39timmar och lite mer

Nu har Ida varit vaken i ungefär 39h och några minuter, det rycker i ögonlocken på mig och min mage mår inte bra fast det är väl ganska logiskt i guess. Ska lägga mig snart tycker att det vore coolt om mitt rekord hamnar på 40h utan sömn fast om jag tänker efter så tror jag att jag har varit vaken längre än 52h men jag kan inte påstå att jag var speciellt "levande" både psykiskt och fysiskt.

Imorgon är det en väldigt lång dag, heldag i skolan och utvecklingsamtal efter det och sen är det japanska. Undra hur trött jag kommer vara imorgon kväll? Kanske dygnar igen, vore praktiskt om jag bara behövde sova var annat dygn ju! Då skulle jag ha en massa tid till andra grejer med, fast det låter ganska sjukt om man ska sova varannan natt bara. Tror definitivt kroppen inte mår bra av det iaf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: