Trötter

Mh, underbart 7.00 på en sommarlovsdag! Detta lär ju vara den enda gången på hela sommaren jag vaknar såhär tidigt!! Ska iväg strax och göra uppkörningen, dock är jag inte helt frisk så funderar på om jag ska fråga om jag kan få boka om den.. Nu är jag faktiskt lite nervös, var det redan igår kväll när jag skulle sova. La mig i sängen vid 22 och jag somnade efter 01, hatar att ligga i sängen och inte kunna somna värdelöst.

Ska dricka ännu en kopp te innan jag drar iväg.. på dryga 2 dygn har jag fått i mig te för en vecka i en affrikanskby ungefär, halsar te som om det vore bättre än vatten. Typisk kineser som har en massa konstiga tesorter mot förkyldningar som smakar allt mellan himmel och jord. Aja ska inte klaga eftersom jag verkar bli bättre, verkar..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: