Tisdag med ett glatt humör!




Riktig trevlig tisdag med fint väder! Började med en härlig sovmorgon för det var inget viktigt i skolan så jag bestämde mig för att stanna hemma och plugga teori. Pluggat igenom ett helt arbetshäfte som jag fick så känner mig riktigt stolt. Kilade ner på stan och möte upp mamma, behövde hitta ett par jeans shorts egentligen men inte finns det något i min storlek. Ganska kul att ser hur jag drunknade i stl 42, var tvungen att stå bredbent för att dom inte skulle ramla av. Varför tar jämt mina storlekar slut så snabbt!!

Efterlyser ljusa jeans shorts som inte kostar en förmögenhet, någon som vet var dom finns? =)
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Fins på Gina te.x men det fins inga som sitter snyggt i arslet ...

2010-06-08 | 19:16:25
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: