The first day of summer

Klart det ska regna första dagen på sommarlovet! Dock är jag lika glad för det, har städat i flera timmar. Åkte iväg och handla en massa mat och ingredienser så nu bakar jag kanelbullar. Eftersom att det är gott med kanelbullar och jag är väldigt lat så vill jag helst bara baka en gång under hela sommaren därför blev det dubbelsats. Alltså 100st bullar, över 2kg, 4st plåtar med bullar!

Nu ligger dom i ungen och blir stooora, så passar på att kolla lite mera drama och dricker en "uppfriskande kall cola med is" dock är den avslagen för lillepillebror har skakat flaskan som en jojo. Är på tok för lat för att lägga upp bilder på något alls och internet är cp så ni får fantisera er en riktig nöjd kines med ett berg av kanelbullar :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: