Sista minuten lista contin


Nästan alla kusiner

Har hunnit med praktiskt taget allt nu, neccesären plockar man ner imorgon annars så ska nog allt vara finfint. Tågbiljetten gick på 200:-, förstå en enkelbiljett till Sthlm från Gävle för 200:- för en undgom! Blir tokig på hur dyrt tåg jämt är, försöker vara lite miljövänlig och dom gör om det till rena monopol-spelet och mjölkar ur pengar från fattiga studenter.

Ska som sagt till Sthlm imorgon, titta förbi hos morbror och äta en massa sushi i hans sushibar. Ska sitta där tills dom stänger innan vi kan åka vidare, han kommer gå i konkurs innan kl22 om jag och Alex ska sitta där i 6h. Vi ska iaf vidare till den lilla hålan Gnosjö där det finns myggor och träd, min moster och hennes man firar 20år så "alla" ska dit och äta fin middag. Vi är 18 kusiner på mammas sida tror jag, ni kan ju tänka er att tränga in allihoppa i ett hus. Vi sover praktiskt taget på varandra, men det är lika mysigt det med.

Efter Gnosjö hoppas jag på att få åka till Gbg om det finns lediga platser, plundra stan och så klart gå på Lisse. Det blir iofs i 2-3 dagar bara sen bär det av mot Eskilstuna och hälsa på farmor i några dagar innan jag åker till Västerås och jobbar! Hinner vara i Västerås kanske 5 dagar och sen ska jag tillbaka till Gävle för att fixa bajskörkortet och snabbt som fan tillbaka till Västerås och jobba igen.

Upptagen kommer jag vara, men sen i Augusti har jag och Miki planerat på att åka till England! Vi får se hur mycket jag ska jobba, känns som en relativt härlig sommar framför mig som börjar imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: