Nysnaggad!!


Bögbror i solen med oklippt hår för tillfället, vem fan solar i mjukisbyxor?!

Vaknade otroligt tidigt idag för att hinna snagga Alex, är inte social 11 på morgonen och han ber mig att snagga honom. Tur att det bara var att snagga för annars hade han fått en riktig rolig frisyr, satt och gjorde hack i huvudet på honom för jag va så irriterad över att jag inte fick sova längre..

På dagens schema ska jag träffa ToveLove och plugga en massa, mor min åkte till Sthlm idag så det är lugnt och tyst hemma som en liten omväxling. Har ju inte kunat plugga ordentligt med henne hemma för hon vill att jag ska göra det ena efter det andra så jag kan bara plugga på morgonen när hon sover och på kvällen när hon gått o lagt sig. Nu är det bara Alex som är mitt problem men han kan man lura tyst med lite godis eller en knut på ett rep typ.
Postat av: "bögbror"

inte för att skryta men jag spänner mig inte ;D!!

2010-06-21 | 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: