När Mycket blir MER!



Tokigt vad mycket jag har kört den senaste veckan, brukar ju i vanliga fall köra väldigt mycket men nu på sistonde när det är lov och sånt så måste man ju passa på att köra lite mera. Eftersom jag har sånt underbart lokalsinne och min mor bara säger: höger, vänster, rakt! Och inte alls bryr sig om var vi hamnar så slutade det upp med att igår åkte vi till Älvkarleby för mamma "trodde" att det fanns en avfart efter den vi struntade i. Idag så hamnade vi i Hamrånge för mamma sa att mig att köra mot Sundsvall och tänkte inte på att det kanske inte fanns någon avfart dom närmaste 30km..

För att summera har jag kört 3h bara på två dagar och blir åksjuk av att sitta i bilen när jag själv kör + att jag har träningsverk i axlar/armar utav att blåhålla ratten!! Tacka gud för farthållaren annars hade jag fått sträckning i benet förmodligen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: