Livet suger lite mer än vanligt

Åh nu ska jag göra en absolut lång lång lååååång klagommålslista så ge fan att läsa om ni inte orkar eller stå ut med problemen en "ungdom" kan stöta på i sina värsta dagar!

JAG
- Failade på teoriprovet med en poäng
- Failade på uppkörningen med en grej
- Förlorar en massa pengar pga ovanstående
- Är hemma i Gävle fortfarande för jag inte tagit körkortet än
- Kan inte kolla film för min dator är sönder och går i bluescreen hela tiden
- Måste komma tillbaka till Gävle enbart för att försöka med körkortet igen
- Kommer att förlora en massa tågpengar för att åka fram och tillbaka
- Är på dåligt humör och har ingenting att göra

Okej, fortfarande lika arg, sur, depp? Jaa, kommer älta detta med mig själv i mina drömmar inatt om jag somnar. Ska ut och köpa en massa socker nu och sen ska jag ta lillebrors dator och kolla drama tills jag inte tappar befattningen om dag, tid och levande eller dött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: