Levande döing

Sammanfattar allting väldigt snabbt och så kort som möjligt, är hemma hos farmor nu äntligen och ska sätta mig och kolla mina efterlängtade drama innan jag verkligen verkligen måste sova.

Hur som helst, åkte till Sthlm i torsdags. Väldigt trevligt, käka en massa sushi hos min morbror som äger en sushibar. Gick omkring på stan med Alex i fyra timmar utan att hitta något, mycket besvikna åkte vi tillbaka till sushi baren och käkade ännu mera. Åkte till Gnosjö runt 22 tiden, var framme vid 02 - 03 om jag minns korrekt. Hade trevligt och åt en massa i två dagar, kommer upp kort senare.

Lämnade Gnosjö vid midnatt på lördagen, kom fram till Eskilstuna vid 05 för vi var tvungen att stanna en massa. Höll på att dö, jag har ätit så mycket dom senaste dagarna och inte riktitg tänkt på vad jag har stoppat i mig. Min kära morbror höll på att somna varje minut så det en hel del raster, äntligen framme somnar jag i soffan hos farmor.

Vaknade vid 10 tiden. Är helt död just nu när klockan snart är 00. Har ätit gott, spelat kort med släkten och varit ute på en timmes powerwalk. Nu är det bara dags för drama och sen sova omedelbart bums!
Postat av: J.eynie

Vi får ta och bada nästa sommar också! :)

/ Jenny

2010-06-28 | 20:17:13
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: