Innan John Blund

Ligger i sängen och väntar på en trevlig dejt med John Blund men tänkte blogga lite så han får vänta ett tag till. Fattar inte att jag inte somnar det första jag gör när jag kommer hem, jag har sprungit fram och tillbaka på stan, jobbade idag och som grädde på moset så spelade jag basket i 1h efter jobbet. Varför är jag fortfarande inte trött?

Det måste vara nå ruskigt fel på mig för hela min kropp är som avslagen men händerna och ögonen lever sitt eget lilla liv tydligen. Imorgon så ska det firas att man äntligen har klarat 2:an så ska ner på stan och fika med en hel del människor, sen så ska jag och Tove hitta på nå bus resten av kvällen!

Någon annan än jag som spelar lumines på psp? Har blivit sjukt grym, nästan lika grym som dom på videon!


Hehe, mitt rekord är 142 kuber på 60sec än så länge ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: