Härligt!


Copter <3 min egen designade varnings skylt! (HT09)

Naaaajs! Äntligen klar med allt i skolan! Nu är det bara en slapp vecka kvar där man knappt gör något, sen sommarlov! Jag har sommarlov en HEL dag innan jag ska jobba.. jaja, lider iaf inte för har bestämt mig att jag ska åka bort i augusti.

Har firat dagen med extra mycket träning, först basket och badminton efter skolan med lillebror och Daniel sen drog vi en sväng till Åke i fridhem. Fast så klart stannade vi på vägen och köpte pizza, fick lite dåligt samvete på vägen hem från Åke så vi drog och spelade basket igen. Kom hem nyligen, käkat lite färsk fisk från gavleån som för övrigt innehåller sjuk mycket ben! Går knappt att ta en tugga utan att få en mun full med halvmjuka fiskben som sätter sig i halsen.

Imorgon är det middag hos Bosse med japanska gruppen, kommer bli roligt! Blir mer bilder imorgon istället hinner inte just nu, ska sova en låååång skönhets sömn för mina ögon är så svullna att jag knappt orkar hålla ögonen öppna längre.

ps. Presentationen för projektveckan gick bra tror jag, skulle gå på runt 7 min. Våran var strax över 30min lång om jag uppfattade det rätt men bara så alla vet: Vi bad om extra mycket tid!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: