Devil Beside You igen..

Lol, jag är vääärsta nörden jag vet. Såg nyss klart Devil Beside You igen, borde plugga teori eftersom jag ska göra provet på tisdag. Verkar jag engagerad? Inte för fem öre! Har dessutom gjort en riktig fin maffig lista över vilka Koreanska och Taiwanesiska dramor jag har sett i år men den är inte riktigt klar än. Min dator går i bluescreen var femte minut så använder lillebrorsans nu, JB datorer är inte att lita på..

Ska se Percy Jackson med lillen nu och sen är det hög tid för att somna, måste verkligen verkligen plugga hela dagen imorgon för annars är jag körd på riktigt. Någon som tagit körkortet nyligen? Var det svårt? Jag är inte ens nervös och det är de som oroar mig, borde ju vara sjukt nervös tycker man..
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Ååååh lycka till :D:D

2010-06-15 | 00:39:59
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: