Äsch då!

Nepp, ska vara ärlig! Det gick inge bra alls på teoriprovet, blev ett icke godkänt.
Ingen idé att deppa dock, bara ta tag i problemet och plugga ännu mera. Har uppkörning på torsdag och ber att det går bättre med den, teoriprovet kostar ju bara 220:- medans uppkörnngen kostar 1100:- så det gör inte lika ont i hjärtat att kugga på teorin faktiskt.

Nu ska jag göra dangos och ha i sjukt mkt med ingefära, har dragit på mig en fin förskylning igår kväll så det bara rinner ur näsan samtidigt som jag är helt täpp. Blir att plugga mycket dom kommande dagarna, ska iväg den 24:e och det tar 5 dagar att få körkortet. Vill helst ha det innan jag åker iväg, eller jag måste ha det innan jag åker iväg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: