Ah, livet suger typ.


(Solar och pluggar teori samtidigt "vill man vara fin får man lida pin" jag tvingas lära mig teori..)

BAAAAJS! Okej, det var ungefär så mycket jag orkade bry mig om att jag kuggade på dagens uppkörning. Snacka om att totalt överskattat sig själv, var så sjukt säker på att jag skulle lyckas med bägge delarna och nu kuggar jag. Har redan bokat ny tid men denna gång tänker jag inte säga när, ni lär väl märka när jag miss/lyckas. Hade något enstaka fel på uppkörningen så det är väl bara att bita ihop och träna mera. Hellre att jag har underkänt än att dom ger mig godkänt fast jag inte uppfyller villkoren, kan ju faktiskt hända olyckor pga det.

Nu ska sjukling ta och bli frisk, har knäppt kort på miljoner med olika maträtter som jag ätit under lovet men är liiite för lat för att ladda över dom på datorn så en annan gång. Ser fram emot släktträffen i gnosjö på torsdag och om jag lyckas med körkortet är det jag som får köra hehe.. 7-8h fyfan vad jag ser fram emot det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: