Och Ida drar iväg igen

Haha, kom till Gävle i måndags och ikväll drar jag till Eskilstuna. Kommer aldrig stanna på ett ställe mer än en vecka känns det som. Stannar i Eskilstuna till på lördag då det är bröllop och sen drar jag till Västerås igen, börjar njuta utav tågresandet ganska så mycket. Eller inte ..

Fan vad jag vill ha det dära j*vla körkortet, ska lägga handen på hjärtat och vara ärlig när jag säger att jag har kuggat 3 ggr. Blir tokig på hur galet svårt det är, eller så är jag extremt dålig på att plugga och mer eller mindre är blind när jag kör.

Idag ska vi fira Alex i förskott, lilla pojken blir 17år på söndag och då är inte jag hemma. Ska ställa mig i köket och göra lite magi snart, senare på dagen ska jag på Eclipse med Natta har fortfarande inte sett den och har mina förhoppningar. Nu är jag varken "team edward" eller "team jacob" utan jag klarar mig fint att inte vara helt besatt av dom faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: