Något är inte riktigt rätt!



Hah, att övertala folk om hur knäpp min pappa är. Det finns inget lättare! Alla som känner han räcker det med att man skakar lite på huvudet så förstår man. Idag hade vi den fina turen att få sluta 20.00 annars har vi jobbat övertid 2h varje dag, bara för att det va flera som jobbade idag kunde vi få sluta tidigt.

På tåget tänkte jag: fan va skönt att ta en kall dusch och sen bara dega framför datorn med lite drama men det tyckte tydligen inte min far. Vi kollade på busstabellen och det skulle ta 22min innan nästa buss, min far orkade inte vänta så vi gick till hans kompis för att ta ett glas. I SPÖREGNET!!!

Kvällen fortsatte och jag kan ju säga att när vi skulle ta bussen hem så var det fortfarande 22min till bussen skulle komma så pappa ringde taxi. Jag tror jag har åkt taxi 5ggr innan i hela mitt liv så det var en stor upplevelse för mig med.

Härligt att jag drar omkring på krog och disco när jag har jobbat 9h, är svettig och har jobbkläder på mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: