Ledighet i överflöd?



Vad ska man göra under regniga lediga dagar?! Jo jag har en hel del förslag och ändå har jag lyckas bocka av det mesta

- Kolla alla filmer/serier du velat sett men inte hunnit
- Baka något gott helt random recept och hoppas på att det blir bra
- Qualitytime med dom i din omgivning, spela kort eller något.
- Städa, det kan aldrig bli tillräckligt rent så hitta din fläck och börja städa
- Rensa klädgarderoben, det är något varje ungdom måste göra.
- Plugga/läs, alldeles för få ungdomar som läser böcker.
- Ta med granbarnen eller småsyskonen ut i regnet och plaska i vattenpölarna, man kan aldrig bli för gammal.

Själv har jag pluggat teori till körkortet hela förmiddagen och sen suttit fastspänd framför datorn och kollat drama, nu har jag seriösa problem med att sitta för det gör så ont men är alldeles för lat för att flytta mig till sängen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: