Ledighet, Göteborg, London here I come!



Efter att ha jobbar hårt hela sommaren ska jag äntligen få lite ledighet, som man bäddar får man ligga och jag har bäddat länge och noga. Den här veckan har jag lovat mig själv att plugga teori så jag inte glömmer bort allt, har köpt teoriprov man kan träna på från AnSan´s. Till helgen blir det jobb men sen efter det på måndag drar jag och Alex till Gbg och äventyrar i två dagar.

Efter Gbg ska jag jobba lite till och på tisdag den 10aug drar jag och Tove på semster till London i en vecka! Vi håller på att planera vad vi ska göra men om det är någon som har något förslag på vad man kan göra så skriv. Hittils har vi kommit på att vi vill; Shoppa, äta och lite sightseen sen så klart festa på kvällarna!

Postat av: A.C

jahha:p många aisater bor där faktiskt:p

2010-07-28 | 14:22:12
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: