En riktig kväll!

Har jobbat så jag inte ens har ord att förklara, det är mer än jag någonsin har klarat av och jag har tänjt på alla mina gränser skulle jag tro. Jobbade från 12.00 - 22.30, det är inte många timmar men tänk er att hela restaurangen är fullsatt mot kvällen och inte en enda till person får plats, galet är det. Man fick krypa fram mellan kunderna för att komma fram och ta beställningar, riktigt roligt men riktigt trött är jag just nu.

Får vara glad över att jag pch pappa var dom som fick sluta först, dom andra kommer nog sluta vid 03 men dom ska nog inte upp 10 för att jobba. Hoppas på en lugn dag imorgon och en massa regn!

Papa Jun sjöng bland annat dessa två låtar efter bandet hade spelat ett tag, otroligt lät det!
My way - Frank Sinatra

Fly with me - Michael Bublé

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: