Why why love



Kollade precis klart en till drama serie! "Why why love", den var faktiskt riktigt bra. Bra story och asgrymma skådespelare men slutet var utdraget till 1/3 v filmen nästan och var väldigt segt men den hade sin funktion eftersom det var tvunget att sluta så. I sin helhet var den lätt sevärd och jag skulle utan problem se den igen.

Sitter och kollar runt lite på andra serier just nu och funderar om jag ska ta och titta igenom en anime istället men det är inget bestämt än så länge. Även om anime och drama har sina likheter så är det fortfarande stora skilnader på tecknat och irl.

Har varit jättenyttig idag och tränat, klart det inte bara är det som gills som nyttigt. Sitter och tuggar morotsstavar just nu som har blivit ett smått beroende för mig, det är gott och nyttigt och billigt! Mycket mer kan jag inte begära faktiskt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: