Still alive

JA jag lever fortfarande, har varit väldigt upptagen och inte hunnit blogga. Sitter inte ens inne på bloggen på skoltid för jag ska hinna med allting som kastas över mig, har börjat bli lite överambitiös för att vara mig (nästan).

Så i måndags jobbade jag efter skolan och var totalt död när jag kom hem så orkade inte blogga men slutade upp med att jag kollade på "why why love" till klockan blev alldeles för mycket. Eftersom jag hade sovmorgon till 11 var läget ganska lugnt, trodde jag.

På tisdagen var det huvudstaden för en hel dag och det var riktigt kul, åkte på en inspelning eller vad man ska kalla det och det var riktigt grymt att få se hur dom jobbade och så. Höjdpunkterna som jag ansåg med hela dagen var:

Den fantastiska max-locator!!
Toan, seriöst jag har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv som då!
Maten, inte nog med att man var kissnödig utan man var hungrig som ett troll.


Sen att vi fick vara med på en inspelning för att program som kommer sändas på tv3 senare var väl helt okey det med, men jag hade det riktigt riktigt roligt för att vara en skoldag.

Idag har jag lidit i skolan, haft noll sömn känns det som och pinat mig genom att försöka vara vaken. Fick sluta tidigare från eftermiddagslektionen men det hjälpte ju mig inget eftersom jag hade japanska kl16, så jag fick sitta i 3h och göra nada. Det tycker vi ju om! Bestämde iallafall att nästa vecka ska vi till det nyöppna sushi stället och käka sushi buffe, jag ska tagga hela veckan!

Imorgon måste jag gymma, har varit på latsidan idag för jag hade så mycket att göra men nya tag imorgon, få se om lilla Olle är lika taggad som jag. Nu blir det att kolla drama tills jag stupar i sängen =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: