Stark Ida



Yap, en stark Ida är vad jag kände mig som idag. Var duktig och tog mig igenom en hel skoldag plus att jag läser språk så går i skolan från kl8.45 - 17.00 på onsdagar vilket verkligen tröttar ut en. Hursomhelst så var det bara slappa lektioner idag och allt flöt på bra.

Eftersom jag och Olle satsar på beach 2010 så håller vi på att gymma redan nu (så grym är vi och har redan börjat). Ska gymma minst 3gånger i veckan hade jag tänkt och jag håller stenhårt på mina nyårslöften faktiskt, tyvärr så är det bara jobbigt mycket med läxor och jag får spendera varenda ledig minut över till att göra läxor eller mina skarpprojekt som jag håller på med.

Nu måste jag återgå till krönikan om jag ska hinna bli klar innan fredagen. Har en massa annat som också måste bli klart som jag också måste hinna men hur jag än vänder och vrider så är det fortfarande 24 timmar på ett dygn och inte mer..
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Hehe ser ut som att du ylar på kortet :P

2010-01-21 | 12:18:10
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha :D tummen upp för oss =)

2010-01-22 | 08:44:04
URL: http://yolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: