Sjuklingen.



Usch vad jag har mått bättre än idag!

Allting var som vanligt, låg kvar extra länge i sängen och försökte döda tid. Klev upp och aa, ni fattar vad man gör på morgonen. Iaf så hann jag inte äta frukost så tryckte i mig ett glas apelsinjuice innan jag drog till skolan.
Ångrar att jag gjorde det, efter bara ett tag att jag hade varit i skolan kände jag mig jätteillamående. Ont i huvudet, ont i magen, och trycket innanför bröstkorgen att något ligger där och trycker. Slutade upp med att jag spydde upp äckeljuicen  och drog hem.

Det är första gången jag spytt sen jag var spädbarn, har aldrig spytt eller blött näsblod så långt minnet räcker tillbaka. Har aldrig brutit något ben i kroppen heller så när jag väl blir "sjuk" är det de värsta som har hänt mig. Är ensam hemma just nu och har precis ätit min första måltid, sakta men säkert. Kanske inte det godaste men fanns inget annat jag orkade laga, blev havregrynsgröt med bananskivor. Advanced

Postat av: G2 / Gosia

:(

Krya på dig!

2010-01-19 | 16:16:04
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: