NEW MOON!


Den är braaaa


Började dagen med att vakna under massvis med täcken, sov ute i vardagsrummet där det är iskallt och hemskt. Vaknade tidigt för jag och mamma skulle förbereda inför hennes killes födelsedag, egentligen skulle jag klippa håret men vägrade gå ut i det sjukt kalla vädret så ångrade mig och valde att spendera dagen på ett annat sätt. Efter att ha handlat och bökat och allt va klart drog jag iväg till Natta (nattajones.blogg.se). Vi skulle spela sällskapspel hemma hos hennes, bara det att Olivia och Bella var ungefär 2h sena!! Blev inte så mycket spelande för jag va tvungen att dra hem och äta middag, men det blev en massa annat gjort.

Åt hur mycket mat som helst, eller inte. Höll mig på en gräns faktiskt delvis för maten var alldeles för stark och inte helt min smak men eftersom det är mammas kille som fyller år ska jag inte klaga. Han fick en adidasträningsoverall av mig och mor, har ingen bild så lev utan.

Iaf så märkte jag att klockan var mycket och rusade ut för att hinna med bussen men hann tyvärr inte, och söta Olivia och Nadja som såg att jag inte hann med bussen klev av bussen istället för att gå med mig från polhem till SF. Filmen var lätt värt att se och jag såg den för bara 60kr!! Ibland är det bra med CSN-kortet, trodde aldrig jag skulle få användning för det men tydligen.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova, har varit en mycket upptagen dag och jag är trött. Ska snart göra om bloggdesigen lite med, fick lite tips av Natta. Men till dess

Ciao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: