Motion

Har varit nere på stan med mamma idag, kollade skor för nästa vinter. Vet att jag är lite tidig men lika bra att passa på nu när det är rea på allt, dock så finns det nästan inget i min storlek som inte har 10cm klack. Jag fattar inte hur man kan gå omkring i "vinterskor" som har 10cm klack det är ju rena självmordet bara.

Letade efter en dataväska, mössa och vinterskor men jag kom hem med ett par jeans-short för 25kr som jag var tvungen och köpa bara för att dom var så billiga. Kände även att jag bör öka min underklädsgarderob så blev lite sånt med. Jag är alldeles för lat för att ta kort på mina inköp och lägga in bilderna på datorn så ni får stå ut med att det inte blir nå bilder.

Det sägs ju att en shoppingrunda nere på stan är lika ansträngande som ett pass på gymmet, jag har ännu en till sak att lägga till i den listan. Att bädda en dubbelsäng ensam, det är sjukt vad det tar mycket energi ju. Speciellt när sängen inte har nå ben och ligger på golvet så man måste putta den fram och tillbaka, sen så är det inte de lättaste att skaka täcket för det är ju sjukt tungt. Alltså är slutsatsen att man lika gärna kan byta sängkläder istället för gymmet och eftersom jag är grym och har varit nere på stan och bytt sängkläder så har jag tränat extremt mycket idag!

Postat av: G2 / Gosia

25kr?! Shit ni asiater är duktiga på att fynda på rea, haha. Lär mig!



Och ja, det var lite svårt... var rädd att hon skulle bita av mig handen ;)

2010-01-30 | 20:03:22
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: