Mat är något vi alla behöver, vissa lite mera.



Hehe, eftersom mammas kille är ledig på torsdagar så brukar vi slå till på stort när det är middag. Helt hektiskt i vårat kök just nu och jag sitter och taggar på maten, är hur mycket som helst och förstår inte hur jag ska orka äta allt men spelar ingen roll för jag ska storma matbordet senare ikväll!

Håller på med Lilla Saigons hemsida just nu och inser att mina webbdesign-kunskaper har sjunkit ganska mycket men jag klarar mig än så länge faktiskt. Ska även plugga på Aspis livs case, eftersom det är imorgon vi ska "agera" vet inte vad jag ska kalla det vi ska göra. Vi ska låtsas att vi är med i morgonsoffan och ämnet är Aspis liv, jag ska vara program ledare så jag har det inte allt för svårt men jag ska komma ihåg alla frågor man ska ställa. Funderar starkt på att göra såna kort man kan hålla i och kolla på om man glömmer.

Tänkte som sagt gymma idag men det blev inte av så ska motionera lite på våran träningscykel här hemma istället, kände att jag var tvungen att ta itu med hemsidan och skolarbete först för annars blir jag för lat för att göra det senare. Nu ska jag hjälpa till med maten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: